30/03/2018

Busy March

0318

Tiesin jo, että maaliskuun alusta tulis kiireinen ja ylipäätään koko keväästä, kun pääsykokeet alkaa lähestyä. Yhteishaun alkaessa kävin vielä täydentämässä mun yo-tutkintoa mantsalla, jos saisin vaikka alotuspisteitä nostettua. Siihen valmistautuminen veiki sit vähä enemmän aikaa  t. vanhus joka ei oo ikinä aikasemmin sähkösenä yo-koetta tehny. Haun aikana oli vielä ennakkotehtävien viimeistelyä ja palautus (ja tietenkin päätin päivää ennen palautusta tehdä siitä yhden osan kokonaan uusiksi). Sen jälkeen mulla ei pitäny olla kalenterissa enää mitään tälle kuulle lukuunottamatta paria koulupäivää. Tai niinhän mä ainaki luulin.


230318-2

Viime keskiviikko aamuna olin lähössä salilta kotiin kun sain yhtäkkiä puhelun, jossa mut kutsuttiin työhaastatteluun. Haastattelu oli paikkaan, josta mulle oltiin jo melkeen kuukaus sitten annettu kieltävä vastaus. Joten en osannu yhtään odottaa tätä. Siitä heti perjantaina olinki sit jo haastattelussa, eikä menny ku pari päivää nii nyt on jo nimet uudessa sopimuksessa ja aikaisemmasta keikkatyöstä irtisanouduttu. Huhhuh. On tää kyl jännää! 

No comments:

Post a Comment