30/10/2017

details

IMGP9193IMGP9093IMGP9210Selailin pitkään netistä kaikkia ihania sisustusjulisteita, mut en sit ikinä saanu mitään tilausta tehtyä. Liikaa hyviä vaihtoehtoja enkä mä nyt niitä kaikkia kymmentä ostoskorissa olleita kuvia viittinyt tilata. Lopulta päätin et tällä kertaa säästän rahani ja teen itse. Tein tollasen aika yksinkertasen mustavalkosen kuvan ja oon ihan tyytyväinen lopputulokseen. Musta toi näyttää kivalta kultasten kehysten kanssa ja sopii hyvin tänne olkkariin. Pari kasvia oon saanu hankittua ja mielelläni ottasin lisääkin. Voisin myöhemmin tehdä paremman postauksen kämpästä sit kun tää on vähän valmiimman näkönen.

2 comments:

  1. Ihan liian tuttu tunne tuo "liikaa hyviä vaihtoehtoja" :D Mulla on olkkarin seinällä kuuden taulun sommitelma, jesus mikä työmaa oli saada siihen kivat ja toisiinsa sopivat yksilöt.. :')

    www.hennam.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskon! Mä en oo ees vielä saanu seinälle mitään :D

      Delete