27/05/2017

HONEY I WASHED MY HAIR

IMGP6639IMGP6699-1 Täs kaks uutta lemppari hiusjuttua: Joico K-Pak Protect & Shine Serum, jota viimeks kampaaja suosittteli mulle kun leikattiin pari senttiä latvasta pois. En oo tainnu aikasemmin tällästä hiusseerumia kokeilla niin en osaa sanoa onko tää paras, mutta tällä oon kuitenki saanu kivasti kiiltoa hiuksiin.  Honey I washed my hair on mun uus suosikki Lushin palashampoista.  Hiuksista tulee pesun jälkeen pehmeet ja ilmavat. Plussaa on ihana toffeentuoksu, joka valtaa koko kylppärin!

Oon nyt ollu vähän hukassa mun hiusten värin kanssa. Oon toisaalta kyllästyny tähän vaaleeseen latvaan ihan vaan siksi, että mulla se taittuu tosi helposti keltaseen. Kokonaan tummat hiukset kans houkuttelee, mutta en oo ihan varma. Oisko teillä ehotuksia mitä näille tekis?

No comments:

Post a Comment